• image
  • image
  • image
  • image
  • image

Komunikat startowy - RAJD BRDY 2008 rusza w sobotę 31 maja.

START - 31 maja, sobota  o godz. 10 - miejsce Stary Rynek Bydgoszcz.

BIURO RAJDU - osoby które jeszcze nie dostarczyły  karty zgłoszenia oraz nie uiściły opłaty mogą to zrobić przed startem, ale  bardzo proszę być wcześniej. Biuro rajdu będzie czynne od godz.8.30. Każdy uczestnik otrzymuje pakiet startowy - będą one  wydawane przez 4 osoby w zakresach nr startowych  i tak : 1-25; 26-50; 51-75; 76-110

PAKIET STARTOWY ZAWIERA :
etykietę na rower z przydzielonym nr startowym, przewodnik rajdowy zawierający mapy trasy I i II etapu wraz z opisem, mapę Parku Narodowego "BORY TUCHOLSKIE" oraz kamizelkę odblaskową ufundowaną przez Allianz (będziemy widoczni będziemy  bezpieczni).

BAGAŻ - każdego  uczestnika  będzie przewieziony ze startu do mety I etapu oraz tak samo  w drugi dzień rajdu ze startu (camping Rudzki Most) do mety II etapu w Funce. 

WSPóLNA JAZDA - I etap - start  Stary Rynek godz. 10 do Myślęcinka   ul.Rekreacyjna jedziemy wszyscy wspólnie - Policja zabezpiecza ten odcinek przejazdu (wiadukt na ul.Gdańskiej niestety nie gotowy - przechodzimy go w dotychczasowym miejscu).
Od  ul.Rekreacyjjnej  uczestnicy będą się poruszać w grupach 10-14 osób  do której organizator przydzieli rowerzystę pilota (w czerwonej  kamizelce odblaskowej).
II - etap - start camping Rudzki Most - jedziemy wszyscy razem do Nadleśnictwa Woziwoda. Od Nadleśnictwa w grupach z pilotem. Pilot prowadzi grupę , tempo jazdy odpowiednie dla całej grupy.

BUFETY NA TRASIE - na trasie I i II etapu będą  bufety z napojami, ciastkami i owocami i tak:
I etap - bufet nr  1 - przy Urzędzie Miasta Koronowo na rynku  , bufet nr 2 przy Nadleśnictwie Zamrzenica
II etap - bufet nr 1 - przy Nadleśnictwie Woziwoda, bufet nr 2  przy sklepie w Mylofie

PUNKTY KONTROLNE - na każdym z etapów rajdu będą trzy punkty kontrole, gdzie każdy uczestnik  będzie  otrzymywał  potwierdzenie przyjazdu po przez  naklejenie  na okładce przewodnika oznaczenia danego nr PK. Fakt przybycia każdego uczestnika na PK,  będzie również odnotowany przez organizatora.

ROWER - najważniejsze żeby był sprawny i przede wszystkim dobre opony o grubym bieżniku.Trasa tak jak wcześniej wskazalismy ze względów  bezpieczeństwa  omija jezdnie i drogi główne, jest dużo lasu i miejscami  może być trochę  piach.

POMOC MEDYCZNA - w trakcie całego rajdu są znami dwie pielęgniarki o specjalności  ratownictwo  medyczne. W przypadku potrzeby wezwania pomocy proszę dzwonić na tel. alarmowe  podane na odwrocie nr startowego i  w przewodniku rajdu lub powiadomić o tym swojego pilota.

AWARIA ROWERU - będą  z nami samochody techniczne,   które mogą pomóc w przypadku awarii roweru lub jeżeli nie będzie możliwości naprawy i kontynuowania dalszej  jazdy, zabiorą one uczestnika wraz z rowerem. W takim przypadku proszę również dzwonić na tel. alarmowe - pomoc techniczna - napewno dojadą i pomogą.

POGODA - będzie naprawdę  gorąco do 30C, nie zapomnijcie o bidonach.

POZOSTAŁE INFORMACJE - koordynator rajdu  Zbigniew Wiśniewski tel. 608 41 93 92

 

 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież